אוטומציה שעובדת בשבילך

ליאור וקנין

ליאור וקנין

מומחה לאוטומציות

מכירים את זה שאתם צריכים להוציא מזומן ובוחרים ללכת ישירות לבנקט? לרגע לא היתה לכם התלבטות אם להיכנס בשביל השטרות לסניף ולפגוש את הבנקאי. יש מקרים בהם הקשר האנושי פחות קריטי לנו, אנחנו בסה"כ רוצים את השטרות ולהמשיך את היום. עכשיו תסתכלו קדימה ותביאו את זה לעסק שלכם. נעים להכיר: אוטומציה.

אוטומציה היא שימוש במענה אוטומטי במקום מענה אנושי. האוטומציה יכולה להיפסק בנקודה מסוימת ולהמשיך בנקודה אחרת או כל תמהיל שתבחר. הרעיון הוא שאתה מתמקד בתוכן של העסק והאוטומציה מעניקה את המעטפת שאתה צריך, כרצונך.

מה אוטומציה יכולה לעשות?

שירות ותמיכת לקוחות, ניהול כח אדם, ניהול סקרים, ניהול קבצים בענן, הפיכה של קבצי WORD לPDF ל EXCEL ולהיפך, הכל נעשה אוטומטית. ניהול משימות (Trello, monday, asana), ניהול רשתות חברתיות, קבוצות בפייסבוק, ניהול פגישות ולוח שנה. אוטומציה יכולה לנהל עבורי מכירה דרך צ'אטבוט- הלקוח נכנס לחנות האינטרנטית, מתייעץ עם הבוט, מתבצעת מכירה. ואני.. בכלל ישן. מקבל עידכון שהתבצעה מכירה. 

ניהול פגישות ככה שכל פגישה שנקבעת מיד נכנסת ליומן שלו ושלי. ביום שלפני הפגישה, נשלחת תזכורת. האוטומציה עוזרת לנו להקטין את החיכוך ולייצר מצב נח וברור מול ספק ומול לקוח.

טיפול בחשבוניות, הצעת מחיר עם כל הנתונים של הלקוח והעסקה. האוטומציה מבצעת מעקב על העסקה. במידה ולא עונה- אני מתקשר. פה נכנס המענה האנושי, השילוב תמיד יכול להתקיים לפי המינון שאני רוצה.

למי מתאימה אוטומציה?

בעבר רק בנקים וקרנות פנסיה יכלו להרשות לעצמם שורת מתכנתים שתהפוך כל ממשק לאוטומטי. היום, תראו בעצמכם, בתוך כמה דקות גם בעלי עסקים קטנים ובינוניים מתקדמים לשירות אוטומטי. אוטומציה רלונטית לכל מי שמוציא הצעת מחיר או חשבונית.

למי לא מתאימה? ארגונים שלא רוצים להוציא מידע החוצה, גופים שלא משתפים מידע, רפואי או ביטחוני מסווג.

איך אני עושה אוטומציה לעסק שלי?

פתחו חשבון  באתר Zapier, אתר מעולה שמתממשק עם כל התוכנות שאתם עובדים איתם. צרו לעצמכם שם חשבון וחברו אליו את חשבון הגוגל שלכם. והתחילו לשחק תוכלו למצוא המון מידע טכני ברשת 

https://liorvaknin.com/supertools-zapier

החוזק האדיר של אוטומציה הוא לא רק חיסכון בזמן ונוחות שלנו. היופי פה זה כאשר מישהו פונה אליכם באתר ואתם נותנים לו מענה מיידי ותוכן לצלול לתוכו, הוא מפסיק לחפש את המתחרים שלכם. הוא צולל להצעת מחיר, מתחיל להבין את המוצרים שלכם, מתחיל לקרוא, מתחיל להתאהב. אתה מניע אותו לפעולה- 'רוצה לקבוע איתי פגישה? רוצה לקבוע שיחה? בוא תלחץ פה, חינם'. 'רוצה שנשלח לך דוגמיות מהמוצר שלנו, מה שאתה רק רוצה. קדימה, בוא נתחיל לעבוד!'. ומתי זה קורה? ב2 בלילה.

אם אין לי אוטומציה- לקוח נכנס לאתר, ממלא טופס פרטי קשר וללא מענה מיידי הוא ממשיך לבא בתור.

קורסים וסדנאות עם המרצים הכי טובים
צוות בנימין טק
לא, זה ממש לא רק אוכל מפנק.
צוות בנימין טק
דוד חזן
| מנכ"ל ריסטארט להצלחה
שכל עסק חייב לנהל
רועי אנגל
| מאמן מכירות אישי לעסקים ​
מה זה ואיך זה עובד?
עטרה סימינובסקי
| מנהלת קהילה בבנימין טק‏
אז למה חשוב למתג את העסק
מלכי שומן
| תדמית ותקשורת חזותית לעסקים
התנסות יצירתית טכנולוגית לכבוד חנוכה
יאיר יצהרי
| המעבדה ליצירתיות – בנימין טק
כל מה שיזם צריך לדעת כשהוא רוצה לעבוד עם מתכנת
אבי חייאב
| יזם
ליאור וקנין
| מומחה לאוטומציות
אבל איך עושים את זה?
אברהם קובי
| מנכ"ל קשית – שיווק בדיגיטל ממוקד תוצאות​
גם מהסמארטפון
שחר כהן
| צלם אומן, מנחה סדנאות ומרצה
האם יש קיצורי דרך?
יעל זאבי
| מנהלת בנימין טק

צרו קשר

ונחזור אליכם בהקדם :)

שלחו פרטים

ונשמור לכם מקום

שאלה מעולה :)

חלל עבודה משותף (המכונה באנגלית: Coworking Space) הוא סביבת עבודה שבה מתאספים פרטים וחברות שונות, בדרך כלל בתחילת דרכן או כשהן בשלבי התפתחות, לשם פעילות עסקית.

חלל העבודה המשותף מאפשר שכירת מרחב עבודה שיתופי לעצמאיים, כתחליף לעבודה מהבית או שכירות משרד ומציע תנאי עבודה נוחים אף משותפים כמו מטבח, ולובי, ובנוסף משמש גם לאירועים עסקיים וחברתיים.

אדם הבוחר לעבוד מתוך מתחם עבודה יכול להשקיע את עיקר זמנו בפיתוח העסק שלו ופחות באדמיניסטרציה. כל מה שקשור להוצאות המשרד, מדפסות, ריהוט, אינטרנט, ניקיון, חדרי ישיבות וכו' הוא מקבל כחלק מהשירות שמציעות החברה שמספקת את חלל העבודה המשותף.

מטרה משנית של חלל העבודה המשותף היא יצירת קהילה עסקית- חברתית.

מתוך ״ויקיפדיה״