הפרסום החינמי המשתלם ביותר

דורון מאיר

דורון מאיר

מומחה לשיווק דיגיטלי

ככל שהזמן עובר עולם הפרסום מקבל פנים חדשות בדמות שטחי פרסום יצירתיים וחדשים.

מי שצפה בתוכנית "הכרישים" שמשודרת בערוץ 12 בטח נתקל במיזם המדליק שהציע למפרסמים להשכיר את ידיות עגלת הקניות בסופר כשטח פרסום. זה גאוני כי זה מיוחד ומגניב. אבל לא רק. זה גם זול. 

אולי תופתעו לגלות, אבל יש הרבה מאוד אפשרויות חינמיות שפתוחות בצורה חופשית ויכולות לשדרג לכם את כל מערך הפרסום של העסק שלכם. אתם רק צריכים להכיר אותם.

בדיוק בשביל זה נפגשנו עם דורון מאיר, מומחה לשיווק דיגיטלי. ביחד בחרנו בכלי אחד מיוחד ופשוט, שיכול לשדרג לכם את העסק ולהגדיל לכם את הלקוחות. והכי חשוב – הוא חינמי לחלוטין! 

במילה אחת: גוגל לעסק שלי.

בכמה מילים: כלי שמאפשר לעסק שלך לבסס את עצמו במנוע החיפוש הגדול בעולם.

(אם תגללו למטה תקבלו מדריך לשימוש בו! זה קליל, מבטיחים)

כידוע, גוגל עובד כמנוע מוכוון משתמש. כלומר, הוא מבטיח לתת לכל לקוח את התוצאה המתאימה ביותר עבורו. כך שאם אתה מזין בגוגל את השירות הרצוי (למשל- בניית אתר חדש), תוכל לקבל את התוצאות שהכי יתאימו לחיפוש, למיקום שלך, לשימושים שלך, לחיפושים הקודמים ועוד. 

ברגע שאתה ממלא את כל המידע על העסק שלך אתה עוזר לגוגל לקדם את השם שלך בתור מותג, מאפשר לו לדעת מי אתה ומה אתה, ולקדם אותך לאנשים הספציפיים שיכולים להתעניין במה שאתה עושה. אתה מאפשר לגוגל לקדם אותך כי אתה מלמד אותו על מה שאתה עושה ולמי אתה מתאים.

מעבר לזה, פרסום בגוגל נותן לך אישור של אמון. זה נותן ללקוחות "אינדיקציה" שהעסק הזה הוא אמיתי. ברור שאם תרשום בגוגל על עסק כלשהוא ולא תמצא עליו שום מידע זה יהפוך את כל העסק למפוקפק .. 

בקיצור, תעשו לעצמכם טובה ותעקבו אחרי המדריך הבא (הוא יראה לכם איך מבצעים את כל התהליך), ותשימו את עצמכם על מפת הגוגל! 

 

אז איך זה עובד?

 

רשמו בגוגל: "גוגל לעסק שלי"

הכניסו את השם שלכם והתחילו להזין את כל המידע שברשותכם (זכרו- ככל שתכניסו יותר מידע, גוגל ידע עליכם יותר וידאג לשתף את הלקוחות הרלוונטיים)

הכניסו כתובת מעודכנת של העסק או של המשרד שלכם, כך אנשים יוכלו להגיע אליכם בלי להסתבך (וגם כדי שגוגל יוכל לקדם אתכם כשאנשים ייחפשו אחד כמוכם בסביבה).

הוסיפו את המוצרים והמחירים שלכם. זה יעזור ללקוחות שלכם להבין אם אתם מוכרים את מה שהם מחפשים (וגם יעזור לגוגל לשלוח את העסק שלכם לאנשים שמחפשים את המוצר הספציפי שאתם מוכרים).

הוסיפו פסקה קצרה על עצמכם ועל העסק שלכם. ספרו בכמה מילים שיעבירו את ה"אופי שלכם".

והכי חשוב – תדאגו לשלוח ללקוחות מרוצים קישור לכתיבת תגובה.

כל תגובה חיובית תקדם את העסק שלכם בקידום אורגני בגוגל וכמובן – תשפר את התדמית שלכם.

מקווה שעזרתי לכם, ואם בא לכם לראות עוד דברים שאני עושה – תעקבו אחריי בפייסבוק, ותציצו באתר 🙂

 

ואם לא צפיתם בפיצ' של הכרישים שדיברנו עליו בכתבה, לחצו כאן

הפודקאסטים הכי טובים לשנת 2022

 

 

קורסים וסדנאות עם המרצים הכי טובים

 

 

לא, זה ממש לא רק אוכל מפנק.

 

 

 

 

שכל עסק חייב לנהל

 

 

מה זה ואיך זה עובד?

 

 

אז למה חשוב למתג את העסק

 

 

התנסות יצירתית טכנולוגית לכבוד חנוכה

 

 

כל מה שיזם צריך לדעת כשהוא רוצה לעבוד עם מתכנת

 

 

 

 

אבל איך עושים את זה?

 

 

גם מהסמארטפון

 

 

האם יש קיצורי דרך?

 

 

שלחו פרטים

וניצור איתך קשר

שלחו פרטים

ונשמור לכם מקום

שאלה מעולה :)

חלל עבודה משותף (המכונה באנגלית: Coworking Space) הוא סביבת עבודה שבה מתאספים פרטים וחברות שונות, בדרך כלל בתחילת דרכן או כשהן בשלבי התפתחות, לשם פעילות עסקית.

חלל העבודה המשותף מאפשר שכירת מרחב עבודה שיתופי לעצמאיים, כתחליף לעבודה מהבית או שכירות משרד ומציע תנאי עבודה נוחים אף משותפים כמו מטבח, ולובי, ובנוסף משמש גם לאירועים עסקיים וחברתיים.

אדם הבוחר לעבוד מתוך מתחם עבודה יכול להשקיע את עיקר זמנו בפיתוח העסק שלו ופחות באדמיניסטרציה. כל מה שקשור להוצאות המשרד, מדפסות, ריהוט, אינטרנט, ניקיון, חדרי ישיבות וכו' הוא מקבל כחלק מהשירות שמציעות החברה שמספקת את חלל העבודה המשותף.

מטרה משנית של חלל העבודה המשותף היא יצירת קהילה עסקית- חברתית.

מתוך ״ויקיפדיה״