צילום טוב הוא צילום מוכר

גם מהסמארטפון

שחר כהן

שחר כהן

צלם אומן, מנחה סדנאות ומרצה

הצילום נעשה גורם מכריע בשיווק ובמכירות של עסקים. תמונה בולטת ומיוחדת תתפוס את תשומת הלב ותעביר ללקוחות שלנו מסרים סמויים לגבי איכות המוצר והשירות שלנו.

אז מאיפה מתחילים? והאם אפשר להגיע לתוצאות טובות בצילום עצמי מהסמארטפון?

קודם כל, נקו את העדשה של הסמארטפון שלכם (תודו שלא חשבתם על זה!…).

ייצבו את הסמארטפון כדי לקבל תמונה ממוקדת יותר ושליטה על הקומפוזיציה. אפשר לייצב על חצובה כמובן או בעזרת אביזרים ייעודים מאיביי ואפילו ע"י אלתור מחפצים שונים שיש לנו בבית כמו ספרים.

בחירת הרקע לצילומי מוצר, תהיה ברוב המקרים על רקע ניטרלי כדי שהוא לא ימשוך את תשומת לב מהנושא. לכן נצלם על רקע לבן ונבליט את המוצר על פני הרקע. כך יוכל הגרפיקאי להפריד בקלות את הרקע מהמוצר. 

העמדה בסט (קומפוזיציה) – בצילום מוצר, צריך להראות מספר דפנות של המוצר. אם נצלם מהחזית הוא יראה שטוח וללא עומק. לכן, נצלם מעט מלמעלה ומהצד, אבל לא יותר מדי.

ודאו שהפוקוס על המוצר. מצלמת סמארטפון מצוינת לצילום מוצר מכיון שיש לה עומק שדה גדול.

השלב הבא הוא התאורה. אפשר להאיר אפילו עם מנורת לילה ביתית ולייצר איתה תאורת סטודיו. הרעיון הוא שיהיו צללים רכים ע"י תאורה מרוככת. ניצור תאורה מפוזרת – בעזרת  נייר פרגמנט או בד לבן ונעביר דרכו את האור. 

צילומי אוירה חשובים מאוד לעסק. הם יכולים לחבר את הלקוחות רגשית למוצר ולהעביר את החוויה שאנחנו מוכרים. נתאים את הסט לקהל היעד של המוצר. אפשר לצלם כוס קפה בבית מפואר כדי לדבר לקהל עשיר ולהשיג אוירה יוקרתית. או לצלם בפלורנטין לקהל צעיר יותר ולהשיג אוירה עממית.

כשאתם רוצים להציג תמונות מאירוע שעשיתם מומלץ לפרסם עד 5 תמונות (כדי לא לעייף את הצופה): את השיא של הערב- אם זה דובר חשוב או חלוקת פרסים ותעודות; תמונה של המקום בו היה האירוע (כדאי להראות את הנוכחות הרבה של האנשים, גם אם לא היו הרבה אנשים, נמצא זוית שיראו שהיו כמה שיותר); צילומי קלואוז-אפ של אנשים שמחים באירוע, מחובקים ומרימים לחיים, חשובים להעברת האווירה. 

הגישה שלכם בצילום מתבטאת גם בתמונה. תצלמו בחשק ותקבלו תוצאה טובה.

שחר כהן – צלם אומן מהמובילים בצלמי הטבע בישראל. 

מנהל המכללה לצילום בקרית אונו, ראש המחלקה לצילום ב"פרדס". 

מנחה סדנאות ומרצה בצילום. עצמאי בתחום הצילום המסחרי.

ממה אתה מקבל השראה?

אני הכי נהנה לצלם טבע. זאת השריטה שלי. 

הדבר החשוב ביותר בעסק?

לאהוב את מה שאתה עושה ולעשות אותו בצורה הכי מקצועית. 

איזה רגע ביום אתה הכי אוהב?

אני אוהב את הרבע שעה של הזריחה. זאת השעה שהטבע חי, בשיא הפעילות שלו. האור נמוך ונותן גוון כזה מיוחד מה שנקרא שעת הזהב.

חפשו בפייסבוק- "שחר כהן" ו "שחר כהן צלםבאיסטגרם-שחר כהן 

קורסים וסדנאות עם המרצים הכי טובים
צוות בנימין טק
לא, זה ממש לא רק אוכל מפנק.
צוות בנימין טק
דוד חזן
| מנכ"ל ריסטארט להצלחה
שכל עסק חייב לנהל
רועי אנגל
| מאמן מכירות אישי לעסקים ​
מה זה ואיך זה עובד?
עטרה סימינובסקי
| מנהלת קהילה בבנימין טק‏
אז למה חשוב למתג את העסק
מלכי שומן
| תדמית ותקשורת חזותית לעסקים
התנסות יצירתית טכנולוגית לכבוד חנוכה
יאיר יצהרי
| המעבדה ליצירתיות – בנימין טק
כל מה שיזם צריך לדעת כשהוא רוצה לעבוד עם מתכנת
אבי חייאב
| יזם
ליאור וקנין
| מומחה לאוטומציות
אבל איך עושים את זה?
אברהם קובי
| מנכ"ל קשית – שיווק בדיגיטל ממוקד תוצאות​
גם מהסמארטפון
שחר כהן
| צלם אומן, מנחה סדנאות ומרצה
האם יש קיצורי דרך?
יעל זאבי
| מנהלת בנימין טק

צרו קשר

ונחזור אליכם בהקדם :)

שלחו פרטים

ונשמור לכם מקום

שאלה מעולה :)

חלל עבודה משותף (המכונה באנגלית: Coworking Space) הוא סביבת עבודה שבה מתאספים פרטים וחברות שונות, בדרך כלל בתחילת דרכן או כשהן בשלבי התפתחות, לשם פעילות עסקית.

חלל העבודה המשותף מאפשר שכירת מרחב עבודה שיתופי לעצמאיים, כתחליף לעבודה מהבית או שכירות משרד ומציע תנאי עבודה נוחים אף משותפים כמו מטבח, ולובי, ובנוסף משמש גם לאירועים עסקיים וחברתיים.

אדם הבוחר לעבוד מתוך מתחם עבודה יכול להשקיע את עיקר זמנו בפיתוח העסק שלו ופחות באדמיניסטרציה. כל מה שקשור להוצאות המשרד, מדפסות, ריהוט, אינטרנט, ניקיון, חדרי ישיבות וכו' הוא מקבל כחלק מהשירות שמציעות החברה שמספקת את חלל העבודה המשותף.

מטרה משנית של חלל העבודה המשותף היא יצירת קהילה עסקית- חברתית.

מתוך ״ויקיפדיה״