כולם מדברים על זה

אבל איך עושים את זה?

אברהם קובי

מומחה לשיווק בדיגיטל

הדבר הכי חשוב בשיווק הוא להכיר את קהל היעד שלכם. תכירו את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם לעומק, מה הצורך או הכאב שאתם פותרים להם? מה החלום שלהם? רק תלחצו להם על הכפתורים הנכונים, התוצאות יהיו מדהימות. 

שיווק דיגיטלי כולל עולם שלם של פלטפורמות והמפתח להצלחה הוא התאמה של השיווק לפלטפורמה הנכונה. המוצר ידוע? קהל היעד מחפש אותו בצורה אקטיבית? פרסום בגוגל יכול להיות מעולה. 

מוצר או רעיון חדש? לכו על כתבת תוכן, ובהמשך פייסבוק ממומן לכל מי שקרא את הכתבה.

הכלי המרכזי שנותן לנו השיווק הדיגיטלי הוא הנתונים.

פעם, כשהיינו משלמים 1000 ש"ח על קוביה בעיתון זה היה הימור. או תוצאות או הפסד. בשיווק דיגיטלי לעומת זאת, אין שום סיבה לבזבז. חייבים למדוד החל מהשקל הראשון שיוצא, מי הקליק על המודעה, מה התוצאות? כמה לידים? כמה מכירות? במידה ואין תוצאות אחרי 50 ש"ח- לשנות משהו, אבל שיהיה מדיד. פעם תמונה, פעם טקסט, כדי שנדע מה גרם לתוצאה.

יש לך אתר? כדאי להוסיף גוגל אנליטיקס כדי להבין מאיפה כל גולש הגיע ומה הוא עושה באתר. בנוסף, 'תצבעו' את הגולשים עם פיקסל פייסבוק כדי להציג להם מודעות רימרקטינג בהמשך. וממש חשוב, מפות חום שמתעדות את התנהגות הגולשים, אתם תגלו דברים מדהימים.

אברהם קובי – מומחה לשיווק בדיגיטל – מנכ"ל חברת קשית שיווק בדיגיטל ממוקד תוצאות

דייר בנימין טק

ממה אתה מקבל השראה?

קורא ספרים, בעיקר בתחום ההתפתחות האישית.

הדבר החשוב ביותר בעסק?

לתת ערך אמיתי.

איזה רגע ביום אתה הכי אוהב?

5:30 בבוקר, הזריחה, הקולות של הציפורים והאויר הקריר והצלול.

לווצאפ של אברהם: http://bit.ly/2kJFF6J

שלחו פרטים

וניצור איתכם קשר

שלחו פרטים

וניצור איתך קשר

שלחו פרטים

וניצור איתכם קשר

שאלה מעולה :)

חלל עבודה משותף (המכונה באנגלית: Coworking Space) הוא סביבת עבודה שבה מתאספים פרטים וחברות שונות, בדרך כלל בתחילת דרכן או כשהן בשלבי התפתחות, לשם פעילות עסקית.

חלל העבודה המשותף מאפשר שכירת מרחב עבודה שיתופי לעצמאיים, כתחליף לעבודה מהבית או שכירות משרד ומציע תנאי עבודה נוחים אף משותפים כמו מטבח, ולובי, ובנוסף משמש גם לאירועים עסקיים וחברתיים.

אדם הבוחר לעבוד מתוך מתחם עבודה יכול להשקיע את עיקר זמנו בפיתוח העסק שלו ופחות באדמיניסטרציה. כל מה שקשור להוצאות המשרד, מדפסות, ריהוט, אינטרנט, ניקיון, חדרי ישיבות וכו' הוא מקבל כחלק מהשירות שמציעות החברה שמספקת את חלל העבודה המשותף.

מטרה משנית של חלל העבודה המשותף היא יצירת קהילה עסקית- חברתית.

מתוך ״ויקיפדיה״