קורס Web Creator

תוכנית מקיפה שתאפשר לכם לרכוש מקצוע חדש ומבוקש בעולמות הטכנולוגיים וליצור אתרים ומערכות מתקדמות שלא דורשות כתיבת קוד.

העתיד שלך בדיגיטל

האינטרנט הפך להיות כלי הצריכה המרכזי של תכנים ושירותים וכדי לצמוח עסקים נדרשים להיות יעילים, מתקדמים ואוטומטיים.  

בקורס נלמד איך לאפיין, לבנות ולנהל אתרים מקצועיים, חנויות אינטרנטיות ומערכות אוטומטיות לייעול עסקים. 

למי מיועד הקורס?

הקורס מיועד למחפשים להשתלב במקצוע מבוקש וצומח גם ללא רקע בתכנות ולהרחיב את סל היכולות שלהם בתחומי הדיגיטל. הקורס הוא חלק ממסלולי הלימוד של מכללת BETA – בית הספר למקצועות ההיטק של בנימין טק. אשמח לקרוא עוד על Beta

הגיע הזמן להקפיץ את הקריירה קדימה!

מה לומדים?

קורס מעשי בהיקף של 170 שעות אקדמיות להכשרת מפתחי אתרים, מנהלי eCommerce, ומקימי מערכות אוטומציה.

פיתוח אתרים

המפגש הראשוני של הלקוח עם העסק קורה באינטרנט והוא חייב להיות חד, ברור ומעניין.

אתר בינוני נדחק מעבר לתוצאות הראשונות במנוע החיפוש ובשביל אתר טוב צריך איש מקצוע מעולה. לשם אנחנו רוצים לקחת אותך.

UI/UX Design – אפיון ועיצוב חווית המשתמש. כל מה שקשור לאינטראקציה המתרחשת בין המשתמש לבין המוצר הטכנולוגי, בהיבטים הרגשיים, האנושיים והתחושתיים.

WordPress  – המערכת הפופולרית ביותר לבניית אתרי אינטרנט, כשליש מהאתרים בעולם פועלים באמצעותה. המערכת מתאימה להפעלת בלוגים קטנים ואתרי ענק כאחד.

Elementor  – פלטפורמה המאפשרת למשתמשים בWordPress ליצור ולעצב את האתרים באמצעות שימוש בטכניקות אינטואיטיביות. 

eCommerce -ניהול חנויות דיגיטליות

יותר ויותר חברות וארגונים נדרשים לשלב מכירה באינטרנט כדי לשרוד. ההרגל לקנות ברשת, שהתעצם כתוצאה מהקורונה, שינה לתמיד את האופן בו אנשים קונים. כדי שחווית הקניה תהיה נוחה ותגרום ללקוחות לחזור שוב ושוב צריך מישהו שיבנה את החנות הזאת בצורה מקצועית. 

WooCommerce – תוסף של wordpress בעזרתו ניתן ליצור חנות וירטואלית ולמכור מוצרים מכל סוג. דרך התוסף ניתן לנהל מלאי מוצרים, הזמנות  ומערכת של עגלת קניות, ואף שימוש וניהול קופונים.

 ניתוח המרות ו-Analytics – הכרות עם עולם השיווק בדיגיטל, איזה כלים עומדים לרשות המשווקים הדיגיטליים, קביעת יעדים ומדדים מאיש השיווק. הכרה כללית עם כלי הקידום השונים על מנת להעלות את ביצועי האתר שלכם.

אסטרטגיית פעילות – קבלת כלים עסקיים שיאפשרו לכם לנתח את הצרכים העסקיים של הלקוח, לתמחר את השירות, לקבל כלים עסקיים בסיסים כנותני שירותים.

הקמת מערכות אוטומציה

הטמעת מערכות אוטומטיות עבור עסקים היא המפתח להתקדמות וצמיחה של עסק והופכת אותו ליעיל יותר, מהיר יותר ורווחי יותר. הקורס יכשיר אותך להתאים את הכלים והאוטומציות לכל עסק שיפנה אליך.

 Integromat – פלטפורמה המאפשרת ביצוע אוטומציות לתהליכים מחזוריים ויצירת חיבור למערכות מגוונות כגון- Google sheets ,CRM ועוד.

מסע לקוח – תכנון התהליך שעובר הלקוח משלב החשיפה למוצר/שירות, ועד לשלב הרכישה. מסע הלקוח מתייחס לכל נקודות המפגש של הלקוח עם הארגון

 אפיון ובניית מערכת CRM – מערכת המסייעת לייעל את הפעילות המתבצעת מול לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים בבתי עסק קטנים וגדולים כאחד. מאפשרת להתאים לכל עסק את הכלים למינוף הפוטנציאל עסקי והקשר עם הלקוחות.

מתי?

החל מפברואר 2021

ימי רביעי 9:00-16:00

ימי שני  17:00-21:00

איפה?

אצלנו במתחם העבודה
המשותף בשער בנימין

מדהים, איפה נרשמים?

Coordinates of this location not found

בהנחיית הטובים שבטובים.

אולי שאלתם את עצמכם...

מאמינים שהעתיד נמצא באינטרנט? מעוניינים להתפרנס מתחום צומח? להשתלב בעולם המסחר המקוון כבעלים או מנהלים של אתרי מכירה? 
אולי להטמיע תהליכי אוטומציה בעסקים? אז הקורס הזה נועד לך!
מכירים את זה שיש לכם פעולות שאתם חוזרים עליהם וחוזרים עליהם וחוזרים עליהם (כנראה שהבנתם את הקטע…) אז יש היום מערכות שמאפשרות לנתח את כל הפעולות ששואבות לבעל העסק המון זמן ולבצע אותם בצורה אוטומטית.
לדוגמא: התבצעה רכישה באתר >>באופן אוטומטי תקבלו הודעה >>קבלה תצא בצורה אוטומטית>>-לקוח יקבל קבלה>>המערכת תשמור את הפרטים שלו ב- CRM.
Customer relationship management  – או בעברית מערכת לניהול קשרי לקוחות
ניהול קשרי הלקוחות הוא תחום רחב והמערכת מאפשרת לנו לשמור את הלקוחות שלנו עם כל פרטי הקשר ,לסמן כל לקוח באיזה שלב הוא במשפך השיווקי ,לתעד במערכת שיחות ופעילות שיווק נוספת שנעשתה עם הלקוח ועוד ועוד.
הקורס ילמד אתכם לעבוד עם מערכות כאלה ולעזור לעסקים להטמיע אותם בעבודה שלהם.
אנחנו מאמינים שקורסים המועברים בצורה פרונטלית הם איכותיים יותר, המרצה יכול להרגיש אתכם, להסתכל לכם בעיניים ולהעביר את החומר בצורה מדוייקת יותר .
גם תרגולים בכיתה עובדים ברמה טובה יותר
בקיצור -הקורס מועבר בצורה פרונטלית.
אם יש מגבלות קורונה אנו פועלים בהתאם באופן נקודתי (קפסולות/ מפגשי זום כשממש אין ברירה…)

שאלה מצויינת ,כדאי לכם לבקר בדף הראשי של בטא -בי"ס למקצועות ההייטק של בנימין טק, ולהבין בעצמכם למה (אבל בגדול – אנחנו גוף שפועל עם המועצה כדי לקדם את ההייטק בבנימין ולא מונעים משיקולי רווח. הקורסים מסובסדים עבורכם התושבים וחוץ מזה- פשוט יש לנו קורסים מעולים)

  • ניהול חנויות דיגיטליות ו eCommerce.

  • בניית אתרים ודפי נחיתה לעסקים. 

  • פיתוח מערכות אוטומטיות לעסקים.

  • השתלבות בצוותי הטמעה של מערכות CRM.

  • ייעוץ בשיפור וחיסכון במשאבים עסקיים.

המחיר המלא של הקורס הוא: 8,000 ש"ח 

אבל זה יכול לעלות גם 4,000 !!

נוכחות מלאה ועמידה בכל המטלות תאפשר לכם לקבל החזר של 50% מעלות הקורס (4,000 ש"ח).

וגם... החזר של 50% משכר הלימוד!

לרציניים שבחבורה (כמוך!).

כל הזכויות שמורות לבנימין טק

אבל עזבו זכויות, אנחנו בעיקר מרגישים מחוייבות לעודד פה בבנימין חדשנות ויזמות בראש קהילתי נעים ומזמין 🙂

שלחו פרטים

וניצור איתכם קשר

שלחו פרטים

וניצור איתכם קשר

שלחו פרטים

וניצור איתך קשר

שאלה מעולה :)

חלל עבודה משותף (המכונה באנגלית: Coworking Space) הוא סביבת עבודה שבה מתאספים פרטים וחברות שונות, בדרך כלל בתחילת דרכן או כשהן בשלבי התפתחות, לשם פעילות עסקית.

חלל העבודה המשותף מאפשר שכירת מרחב עבודה שיתופי לעצמאיים, כתחליף לעבודה מהבית או שכירות משרד ומציע תנאי עבודה נוחים אף משותפים כמו מטבח, ולובי, ובנוסף משמש גם לאירועים עסקיים וחברתיים.

אדם הבוחר לעבוד מתוך מתחם עבודה יכול להשקיע את עיקר זמנו בפיתוח העסק שלו ופחות באדמיניסטרציה. כל מה שקשור להוצאות המשרד, מדפסות, ריהוט, אינטרנט, ניקיון, חדרי ישיבות וכו' הוא מקבל כחלק מהשירות שמציעות החברה שמספקת את חלל העבודה המשותף.

מטרה משנית של חלל העבודה המשותף היא יצירת קהילה עסקית- חברתית.

מתוך ״ויקיפדיה״