יוהווו, זכית!

קיבלת הזמנה לסדנת גיימיפיקיישן ועיצוב התנהגות
למעצבים, מפתחים ואנשי דיגיטל!
היכולת של משחקים להניע אנשים לפעולה , ללמד ולהעביר מסרים מורכבים בצורה נגישה הפכו אותם למוצר מבוקש כמעט בכל תעשיה. הם משנים דפוסים של אפיון חוויית משתמש, מחוללים מהפך בחינוך והוראה, משנים תהליכים פנים ארגוניים ומספקים כלים אפקטיביים בעולמות הפרסם והשיווק.
מה לומדים?
בסדנא נלמד איך לזהות מוטיבציות קיימות אצל הלקוחות שלנו ולעצב עבורן. נלמד להשתמש בתבנית עבודה ייחודית לעיצוב התנהגות דרך משחק וגם איך לעבוד עם דפוסי עיצוב משחקיים להנעת אנשים לפעולה.
- מבוא לעיצוב התנהגות דרך משחק: מה היתרונות וממה כדאי להיזהר
- היכרות עם תבנית העבודה GAPPI: טמפלייט לעיצוב התנהגות דרך משחק
- עבודהעם תיאוריית המוטיבציה SDT והתאמה לקונטקסט שיווקי
- עבודה עם מודל של סוגי שחקנים
- קושרים הכל ביחד דרך תרגיל מעשי באיפיון
בתרגיל נאפיין פיצ'ר עבור מוצר B2C באמצעות הכלים שנלמד בסדנא.
בהנחיית הטובים שבטובים.
הסדנאות של דורי הועברו בחברות הגדולות ביותר במשק כגון Waze וAt&t, סטארטאפים וחברות אפיון.

מתי?
יום שני 14/6
בין השעות 9.30-14.00
כמה?
140 ש"ח
90 ש"ח לחברי בנימין טק ולבוגרי מכללת בטא
איפה?
אצלנו במתחם העבודה
המשותף בשער בנימין
מדהים, איפה נרשמים?
שאלות נפוצות
משמעות המילה בעברית היא מישחוק – טכניקה שבה באמצעות עקרונות מעולם המשחקים מעצבים את התנהגות המשתמשים כדי ליצור חווית משתמש משחקית.
ברור! הסדנא מעשית ובמהלכה תאפיינו פתרונות לבעיות שוודאי נתקלם בהם בעבודה שלכם:
כיצד להסביר את המוצר למשתמשים בצורה אפקטיבית
כיצד משנים התנהגות של משתמשים לאורך זמן
כיצד מניעים אנשים לפעולה בטווח הקצר והבינוני
החשיבה המשחקית תפתח לכם את הראש לכיוונים מפתיעים ותוציא אתכם מתקיעות מחשבתית.
שאלה מעולה! הסדנא מתאימה לאנשים שמפתחים מוצרים דיגיטליים. מעצבים, אנשי UX, מפתחי Web ואפילו משווקים בדיגיטל.