ככל שהזמן עובר עולם הפרסום מקבל פנים חדשות בדמות שטחי פרסום יצירתיים וחדשים.
מי שצפה בתוכנית "הכרישים" שמשודרת בערוץ 12 בטח נתקל במיזם המדליק שהציע למפרסמים להשכיר את ידיות עגלת הקניות בסופר כשטח פרסום. זה גאוני כי זה מיוחד ומגניב. אבל לא רק. זה גם זול.
אולי תופתעו לגלות, אבל יש הרבה מאוד אפשרויות חינמיות שפתוחות בצורה חופשית ויכולות לשדרג לכם את כל מערך הפרסום של העסק שלכם. אתם רק צריכים להכיר אותם.
בדיוק בשביל זה נפגשנו עם דורון מאיר, מומחה לשיווק דיגיטלי. ביחד בחרנו בכלי אחד מיוחד ופשוט, שיכול לשדרג לכם את העסק ולהגדיל לכם את הלקוחות. והכי חשוב – הוא חינמי לחלוטין!
במילה אחת: גוגל לעסק שלי.
בכמה מילים: כלי שמאפשר לעסק שלך לבסס את עצמו במנוע החיפוש הגדול בעולם.
(אם תגללו למטה תקבלו מדריך לשימוש בו! זה קליל, מבטיחים)
כידוע, גוגל עובד כמנוע מוכוון משתמש. כלומר, הוא מבטיח לתת לכל לקוח את התוצאה המתאימה ביותר עבורו. כך שאם אתה מזין בגוגל את השירות הרצוי (למשל- בניית אתר חדש), תוכל לקבל את התוצאות שהכי יתאימו לחיפוש, למיקום שלך, לשימושים שלך, לחיפושים הקודמים ועוד.
ברגע שאתה ממלא את כל המידע על העסק שלך אתה עוזר לגוגל לקדם את השם שלך בתור מותג, מאפשר לו לדעת מי אתה ומה אתה, ולקדם אותך לאנשים הספציפיים שיכולים להתעניין במה שאתה עושה. אתה מאפשר לגוגל לקדם אותך כי אתה מלמד אותו על מה שאתה עושה ולמי אתה מתאים.
מעבר לזה, פרסום בגוגל נותן לך אישור של אמון. זה נותן ללקוחות "אינדיקציה" שהעסק הזה הוא אמיתי. ברור שאם תרשום בגוגל על עסק כלשהוא ולא תמצא עליו שום מידע זה יהפוך את כל העסק למפוקפק ..
בקיצור, תעשו לעצמכם טובה ותעקבו אחרי המדריך הבא (הוא יראה לכם איך מבצעים את כל התהליך), ותשימו את עצמכם על מפת הגוגל!